wtorek, 31 grudnia 2013

Wyniki konkursu !

Chciałabym bardzo podziękować za wszystkie prace które do mnie wysłaliście. Razem było ich siedem ;**
Chciałam nagrodzić wszystkie prace dlatego będą trzy miejsca i cztery wyróżnienia...
Każdy OS będzie pojawiał się na blogu co godzinę, więc możecie komentować każdą pracę i pisać czy Wam się podoba ;)

No dobrze teraz wyniki ;D
1 miejsce : Cheryl  ~  "Żyje się tylko raz"
2 miejsce:  Natalia Verdas  ~  "Dla takiego faceta jednak warto żyć..."
3 miejsce:  Szczurek Leoś  ~ "Chyba zapomniałam!"
  Wyróżnienia: 
Axi Verdas Tavelli  ~  "Dopiero po rozstaniu pamięta się wszystko"
Leonetta  ~  "To dzięki Tobie"
Mia  ~  "Koncert dla miłości"
Francesca Love  ~  Leonetta
Zuza Ł.  ~  Marcesca

Prace będą się pojawaić co godzinę zaczynając od wyróznien .
Juz za chwile pojawi się pierwsza praca. ; )
Mam nadzieje ze wyniki mogą byc. Na prawde trudno było podjac tą decyzje bo wszystkie prace zasługują na 1 miejsce.

2 komentarze:

  1. Ja... Yyyyy... 1. miejsce?
    Ja... Nie wiem co mam powiedzieć...
    To mój drugi udział w konkursie i 1. miejsce?
    Ja... Na prawdę... Nie wierze...
    Chciałabym ci bardzo i to bardzo podziękować :3333
    Tak z całego serduszka <3333
    Jeju, nadal nie wierze...
    Dziękuję ci bardzo jeszcze raz :333

    Twoja Rybcia <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zobaczę
    bardzo podoba mi się twój tytuł bloga
    ale ja nie mam talentu do angielskich nazw :D
    zapraszam do mnie kto-zna-violette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń