niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 15

Wstałam dość późno bo o 11:30, mogłabym dłużej ale Mechi udeżyła mnie poduszką.
-Wstawaj Tini! Idziemy na zakupy - krzykneła
-No już dobra, wstaje - powiedziałam i niechętnie wstałam z łóżka. Po jakiejś godzince byłam gotowa do wyjścia na zakupy.
-Mechi jesteś gotowa? - zapytałam
-Już chwila - dobiegł jej głos z łazienki
-Ja czekam na dole - krzyknełam do niej
-Okej - powiedziała, a ja wyszłam. Idąc korytarzem wpadłam na chłopaka.
-Hej piękna gdzie tak się spieszysz? - powiedziął i pocałował mnie w policzek
-Hej Jorge - uśmiechnełam się na sam widok chłopaka - Idę z Mechi na miasto
-A gdzie ją zgubiłaś, pewnie jeszcze niegotowa co?
-No jeszcze nie gotowa - powiedziałam z uśmiechem - Chcesz iść z nami?
-Jasne mogę iść, ale wybierzamy się gdzieś później sami?
-Pewnie że tak - powiedziałam
-Hej Jorge, Tini idziemy ? - zjawiła się Mercedes
-A nie obrazisz się jak pójdzie z nami Jorge?
-Miałyśmy iść we dwie - powiedziała
-No wiem przepraszam cię
-To wiecie , możecie iść gdzieś sami a my pójdziemy na zakupy kiedy indziej - wymusiła na swojej twarzy uśmiech, zależało jej na tym spotkaniu... Miałyśmy już iść w pierwszy dzień przyjazdu, ale zawsze przekładaliśmy.
-A może weźmiemy ze sobą Ruggero, będziesz miała towarzystwo. Co ty na to Mechi? -zaproponował Jorge
-No dobrze - powiedziała
Kilka godzin później
Cały czas chodzimy po sklepach widze po mnie chłopaków że już mają dość. Nie powiem  że ja to lubie ale nie chciałam zrobić przykrości Mechi więc z nią poszłam. Mam 5 toreb, a ona cóż nawet nie zliczę.
-Mechi możemy pogadać
-Jasne - powiedziała, odeszliśmy na bok. - O co chodzi?
___________________________
Było 10 komentarzy , dlatego dodałam ;** ... 
Wiem!! Króciutki, ale po prostu nie mam pomysłu -,-
Nie wiem kiedy pojawi się tu next, jak będzie dużo komków to na pewno ;.;
Chyba że nie znajdę weny ; C
Jak na razie mam jedną parce na konkurs, bierze ktoś jeszcze udział?
Przypominam że czas jest do 31 grudnia ;D
Jakbyście mieli jakieś pomysły do tego wyżej napisanego przeze mnie  badziewia, to mi pomożecie?
Bo na serio! Brak weny... Jeśli mi nie przyjdzie, a raczej nie przyjdzie pomysł , to chyba zawiesze bloga.. *.*
No dobra to chyba tyle,bo zaraz notka przegoni rozdział ;D
 Pozdrawiam ;***

7 komentarzy:

  1. nie martw się ;* będzie dobrze ;* nie ! nie możesz nawiesić bloga ! jest super :) http://opowiadanietini.blogspot.com/ - zapraszam heh :) jest rozdział ! ;) i pisze już następny ;) może ja wezmę w konkursie , no ale nie wiem :/ dobra kończę ! paa i buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihihihi w stałym kontakcie na gg, a i tak komentujemy siebie nawzajem ;33 To się nazywają czytelniczki xD
    Znasz moją opinię na temat rozdziału ;*** Heh... wiesz, że boski!!
    Jak dalej będziesz miała problemy, pisz!! Ja chyba do 7 stycznia w domu siedzę, bez szkoły, więc mogę spróbować coś dla cb nabazgrolić ;D Tyle, że nie jutro, może we wtorek <33
    Heh... masz jedną pracę, + PÓŁ MOJEJ, którą już czytałaś i wiedz, że dokończę ją (wiesz, że muszę, bo zawiodłabym swojego idola! Przynajmniej ja to tak traktuję ;)) i wyślę! OBIECUJĘ ♥ *.*
    Dobra, czekam na next, który znając życie napiszemy razem... chyba że nie chcesz ;D
    pozdrawiam i kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba :) Piszę trzecia ,wow. Ja nie jestem dobra w konkursach ale może coś pomyślę i napiszę :)
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/ <--- wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olciu:-) jak wszyscy wiemy znasz moje zdanie o kazdy rozdziale<3<3<3 no co mam napisac<3?! Genialny!!!! I wiesz tez ze biore udzial w konkursie i to pewniak wiec w notce mozesz zmienic ze masz 2 prace
    Twoja Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Ola piszesz pięknie!
    Czekam na next. W wolnej chwili zerkniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sluchaj szukasz weny tak? Najleoeij kup w Biedronce w takim szklanym sloiku xdddd po przecenie xdd
    A tak na serio, to moge ci troche dac xd Jeszcze nwm jak ale ale ale xd cos wymysle xdddd i szkida, ze taki krotki ;c Rycze no xddd
    Sroki, ze bez znakow polskich, ale jestem na telefonie i wtedy ich nie widac kiedy je pisze xdddd
    Masz ta wene tu i bierz
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    No to Dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ^^
    Oj Jorge taki słodki *-*
    Dobra bo zaraz będę o nim rozmarzać .
    Ciekawe co chce się zapytać Tini Mechi .. ooo już wiem!
    Zapytać czy podoba jej się Ruggero . TAK na pewno . ja już za nią odpowiedziałam .. XDD
    Czekam na next'a
    ~Kasiaa

    OdpowiedzUsuń