środa, 6 listopada 2013

Rozdział 6

-Nie przejmuj się nimi już takie są, jestem Alba - podeszła do mnie dziewczyna o czarnych włosach i się  przywitała
-Martina, jestem nowa, wiesz gdzie może być sala 214 ?
-Tak chodź pokaże Ci, w której jesteś klasie? Ja w IId
-Ja też
-Fajnie jesteśmy razem w klasie, idę po książki do szafki , idziesz ze mną?
-Tak, jasne - powiedziałam i ruszyłyśmy w stronę szafek. Okazało sie że mam szafke obok Alby i jakiegoś chłopaka o imieniu Diego. Alba wzieła książki po czym poszłyśmy do klasy. Po usłyszeniu dzwonka wszyscy usiedli w ławkach. Było wolne tylko jedno miejsce na końcu obok chłopaka. Świetnie na końcu tak to jest jak przychodzi się w środku roku szkolnego. Usiadłam a chłopak odezwał się.

-Jestem Xabiani, ale przyjaciele mówią mi też Xab a ty?
-Martina, dla przyjaciół Tini :)
-Kiedy przeprowadziłaś sie do Buenos Aires?
-Parę dni temu, a ty mieszkasz tu od?
-Od dziecka , opowiesz mi coś o sobie jeśli chcesz?
-Okey, a więc za kilka miesięcy skończę 18 lat. Mam brata.Dotychczas mieszkałam w Madrycie. Lubię śpiewać, a ty?
-Poch... - w tym momencie zadzwonił dzwonek - Kiedy indziej opowiem ci tą historie  - powiedział, uśmiechnął się i wyszedł z pomieszczenia.
                                                              Xabiani
Z Martiną świetnie mi się rozmawiało. Idę do Diega, muszę z nim pogadać. O idzie

Lodovica, pięknie dziś wygląda i jej oczy, włosy jest jak anioł. Chciałbym się z nią umówić. Nie, nie co ja myśle? O najpiękniejszej dziewczynie w szkole. Nie przecież ona nie umówi się z kimś takim jak ja. :(
-Hej Xabiani - powiedziała do mnie, zna moje imię. Co ja gadam oczywiście że zna chodzisz z nią od 5 lat do tej samej klasy. Miałem odpowiedzieć ale już jej nie było. Zauważyłem Jorga i jego "dziewczynę" nie wiem dlaczego jeszcze z nią nie zerwie.
-Cześć Jorge, nie wiedziałeś  Diega?
-Siema, sory ale nie widziałem
-Okey, dzięki
 _____________________________________________________________________________
Niewiem kiedy kolejny, ale może jakoś w weekend. Pojawiła się zakładka Wasze pomysły możecie napisać mi swój pomysł co do rozdziału a mogę go wykorzystać:) .
Dacie radę?
5 komentarzy- nowy rozdział

4 komentarze:

  1. Super!!!
    Czekam na Jortini <33
    Zapraszam do mnie:
    http://leonetta-leonivioletta.blogspot.com/
    http://tini-jorge.blogspot.com/

    Axi;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Super super super!!!!!!!!!!!!!!!!
    Naprawdę masz talent!!! Tak trzymaj!!
    Zapraszam http://opowiadanie-vilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :*
    Masz bardzo fajny styl pisania.
    Rozdział bardzo ciekawy.
    Dawaj dłuższe jeśli możesz.
    Czekam na next i zapraszam do mnie.
    MT Stoessel
    PS. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń