sobota, 16 listopada 2013

LBA ;)

Zostałam po raz pierwszy nominowana do LBA przez Tina♥  http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com/ (jej blog którego czytam i uwielbiam ♥)

Co To Jest LBA? : Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Tina♥ :

1.Do której klasy chodzisz?
 1c gimnazjum ;)
2.Lubisz rybę? Jeść oczywiście :D
 Nom  ; D
3.Czy ktoś z twojej rodziny albo znajomych wie,że prowadzisz bloga?
 Ze szkoły i z rodziny wiedzą i myśle że czytają ♥
4.Gdybyś musiała założyć jeszcze innego bloga,o kim/czym by był?
 Nie wiem o czym mógłby być ale na pewno coś bym wymysliła xD
5.Snickers VS. Twix
 Twix :D
6.Marcesca VS. Tomacesca
 Marcesca zawsze.!!!!
7.Lubisz Diego z Violetty?
  Nie!! Jak można go lubić, on nam rozwala leonette:/
8.Chciałabyś zagrać w filmie?
 No może xD
9.Oglądasz kanał Disney Channel?
 Tak
10.Lubisz tą piosenkę "What does the fox say"? Ja tak i HHAHAHAHAH jebłam jak to oglądnęłam :D
 Widziałam ale nie lubię, hah ;D
11.Co najbardziej lubisz robić w weekend?
 W weekend hmm... Posłuchać muzyki, pisać i wyjść gdzieś z przyjaciółkami ;P

Blogi które nominuje :
http://leonetta-lovestory.blogspot.com/


Moje pytania : 
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Czemu założyłaś bloga?
4. Masz zwierzaka?
5. Ulubiona postać z Violetty?
6. Ulubiony film,  poza Violettą
7. Jaki przedmiot lubisz w szkole?
8. Leonetta vs Dieletta
9. Frugo vs Tymbark ?
10. Jakbyś musiała wyprowadzić sie za granicę, dokąd byś pojechała?
11. Jaki masz ulubiony zespół  i co byś zrobiła gdybyś ich zobaczyła?

Bardzo dziękuje za nominację Tina♥ 


I wam za to że czytacie i komentujecie 

mojego bloga.  ;*** 










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz