poniedziałek, 17 lutego 2014

Miniaturka XVI

~ Ideał ~

 To zupełnie nowa bajka. A jak się zaczyna? Otóż siedemnastoletnia dziewczyna o brąz wlosach jak i oczach. Uwielbiała pisać. Pisać piosenki, wiersze, opowiadania... Wychodziło jej to świetnie. Swoje pomysłowe jak dotąd opowiadania czy też bajki słyszały dzieci z przedszkola w którym często czytała. Jej babcia z którą zamieszkała po śmierci rodziców, cudem nakłoniła ją do zapisania się do szkoły muzycznej. Inni pomyśleli by o jakiejś innej szkole aby kształciła swój talent do pisania. Ale ona niechciała poświęcić na to całe życie. Pisanie sprawiało jej przyjemność, ale jeszcze większość radość miała wtedy kiedy śpiewała, grała na instrumentach. Uwielbiała marzyć, co jeszcze bardziej sprawiało że chce śpiewać. Może niechcę zostać sławna żeby wszyscy ją znali czy też aby miała pieniądze. Ona chcę po prostu odnieść w życiu sukces. Chce być szczęśliwa. Szczęśliwa z siebie i z tego co robi. 

***********
-Skarbie spóźnisz się i to pierwszego dnia - krzyknęła do dziewczyny babcia. Bardzo chciała żeby jej wnuczcę się udało. 
-Już idę - krzyknęła schodząc po schodach 
-ślicznie wygladasz, a teraz idź bo się naprawdę spóźnisz 
-Dziękuje, nie spóźnię się. Pa. - powiedziała i wyszła z domu. 

********
Dziś kolejna lekcja tańca. Chłopak lubił grać na instrumentach, śpiewać jak i też tańczyć. Właśnie dlatego zdecydował się po długich naleganiach jego dziewczyny zapisać się do szkoły muzycznej. Uwielbiał pisać piosenki, a jeszcze bardziej je śpiewać i grać. Ale oprócz lekcji muzykalnych ma również lekcję językową. Dziś do ich klasy dołącza kolejna osoba. Poznają ją dopiero na lekcji skrzypiec... 
********
Jak na pierwszy dzień w szkole wyglądała dość normalnie. Każdy przed swoim pierwszym dniem w szkole bardzo się stresuję. Co gdy ją nie polubią? Albo już pierwszego dnia ktoś ją znienawidzi? Albo się potknię, przewróci przecież wszyscy będą się z niej śmiać. Takie pytania często chodziły po głowie nowych uczniów szkoły muzycznej. Ale ta dziewczyna była wyjątkowo spokojna, wyluzowana. Pierwsza jej lekcja to gra na skrzypcach. Dziewczyna nigdy nie grała dobrze na tym instrumencie. Chciała się nauczyć aby wychodziło jej to lepiej, ale niemogła. 
Lekcja się zaczęła. Tak jak zawsze uczniowie powitali nową koleżankę w klasie. Każdy wziął do rąk skrzypce. Mieli wykonać jeden z utworów które mieli zapisane w "zeszycie". Zaczęli grać. Z początku szatynce wychodziło na co uśmiechnela się pod nosem. Jednak dalej nie poszło jej tak dobrze. 
-Spróbuj jeszcze raz - powiedział nauczyciel trzymając okulary w prawej ręce. Zaczęła... 
-Źle. Jutro zagrasz to jeszcze raz. Na dzisiaj to koniec lekcji. - powiedział. Wszyscy opuścili klasę z wyjątkiem szatynki i uroczego bruneta. Po każdej lekcji skrzypiec miał odkładać instrumenty na półkę. Chłopak wziął się za odkładanie instrumentów, a dziewczyna skierowała się do opuszczenia sali. 
*********
Ideał... Idealnym nie może być każdy. Zawsze znajdzie się ktoś z wadami. Ktoś kto chciałaby zmienić swoje życie na inne. Ale on uważał inaczej. Uważał się za ideał, miał wszystko co chciał. Dostawał to czego chciał, zapragnął czy też zobaczył. Wszystkie dziewczyny z którymi chodził miał na kilka dni nigdy nie zostawały w jego sercu nawet nie pamiętał ich imion. Potrzebne mu były tylko do "pokazu". Jego zdaniem był najlepszą partią w szkole. Ale to tylko jego zdanie. Prawdą jest to że miał dziewczyny. Łatwo wierne na każde jego słowa. Zauroczyły się nim, a on to wykorzystał... Kiedy tak przechodził korytarzami szkoły dostrzegł dziewczynę. Ale nie taką zwykłą. W tej było coś, coś co przyciągało chłopaka o czarnych jak smoła włosach. 

%&%&%&%%&&%&%&%&%%&&%%&&%%&
I jest ^^
Miałam nie dodawać i zrobić z tego jedną strasznie długą część no ale niech będzie. 
Miałam także nie dodawać gdyż 10 komentarzy nie było ;c Spamu nie licze ;p
No ale niech będzie macie i się cieszcie xD Tylko nwm czym... 
Jeśli spodobała Wam się tzw. "Zapowiedź" tego co tu napisałam. Piszcie 
chęcia napisze część drugą ;>>>
Tak więc xd sory ze to takie krótkie i z błędami i jeszcze nie poznaliście imiom bohaterów ^^ 
Proszę o 7 komentarzy ;D
Do następnego ;***

zapraszam  ♥ http://tylko-leonetta.blogspot.com/

8 komentarzy:

  1. Omomom :*
    Kolejny cuudny One Shot Olii ^^
    Awww ^.^
    Jak najbardziej chcę 2. część!
    A nawet MUSISZ ją dodać i napisać!
    Cuuudneee :*
    Taak, teraz spadam i będę się zachwycać tym jakże pięknym i wspaniałym OS :*
    Pooozdraaawiaaam :33

    OdpowiedzUsuń
  2. moj jakze cudny spaam xd
    os ? znaczy zapowiiedz ? swietny !a o kim ?
    czekam na next i ma bbyc ! :D sorry za bledy ale z phona pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fedecesca <3333 proszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do LBA na leoska-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiesz z czego się cieszymy?! Już ja ci tu powiem... Jaki ten OS jest cudowny *-* ty mój Obłczku ;3
    Czyżby cytaty z Kubusia Puchatka? A jakże inaczej xd
    "Jesteś Bogiem, uświadom to sobie..." pasuje do ciebie idealnie xd
    Ja chcę drugą część! Ja chcę! Ja chcę! xd
    Musisz mnie tak denerwować swoim talentem! Będzie FOCH! xd
    Przecież woesz, że cię kocham <3
    Za ładna jesteś Olku ;D
    Jakie znowu błędy...?! Jedynym błędem jaki popełniłaś jest to, że:
    1. Nie mieszkasz w Poznaniu
    2. Mówisz, że nie masz talentów
    3. Mówisz, że jesteś brzydka
    Dobra to są 3 błędy, ale co mi tam xd
    Wiesz, ja jestem pół dyzortografem -___- nie mam opinii, ale robię te same błedy co moja koleżanka, która jest dyzortografem -___- i wszyscy mówią, że poprostu nie chce mi się myśleć xd
    Czy ten ostatni, no woesz o co mi chodzi, jest o Diego?.;D
    O to się nazywa fragment xd
    Ja madra ;P
    Kocham cię <3
    Jej! Zaczęła się szkoła ;____;
    A ta ma ferie -.- xd
    Chyba długi ten komentarz, a raczej jakaś paplanina Berry xd
    Ale OS piekny *O*
    Ja chcę twój talent, bo nie umiem pisać ani rysować -___-
    A to kot dla kochanej Olki
    =^.^= i to jest kot xd
    Kurde, ale się rozpisałam xd
    Kocham i czekam na drugą część ^ ^
    I tu taki wredny text: "Kiedy rozdział?" xddddd
    Tak, lubię cie wkurzac ;P
    Boisz się mnie, cooo? xddd
    Weny i w ogóle wszystkiego xd ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. CUUUDO CZEKAM NA NASTĘPNE !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny !!!
    Piękny, nie wiem co jeszcze napisać !

    OdpowiedzUsuń