niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 23 ~ Chcę być twoją dziewczyną

Szatynka wstała dziś bardzo wcześnie. Nie mogła spać, gdyż miała sny przedstawiające ją i jej przyjaciela. Nie które chwile były wspaniałe, a drugie nie koniecznie miłe. Ubrała się, zjadła coś na szybko i wybiegła z domu jak oparzona. Chciała wszystko z Leonem wyjaśnić. Kiedy była juz pod jego drzwiami. Za dzowniła dzwonkiem do drzwi. Po chwili dotarło do niej to co zrobiła. Nie wiedziała co ma zrobic. Uciec? Tak to chyba najlepsze wyjście - pomyślała. Jednak było już za późno, chłopak otworzył drzwi i krzyknął.
- Violetta! - zatrzymała się, odwróciła sie tak by spojerzeć na szatyna. Patrzył na nią pytająco. No bo kto przychodzi tak wcześnie do swojego przyjaciela? - Coś się stało? Chodź, zapraszam. - nie pewnie podeszła. Chwile później siedzieli w ciszy w salonie.
- Co cie do mnie sprowadza Violu? - spoglądnął na nią.
- Ja... Ja chciałam tylko z tobą porozmawiać. Ale jeśli nie masz czasu to przyjdę kiedy indziej. - wstała i już chciała wyjśc.
- Nie, ja mam czas teraz. Prosze usiądź, i mów co się dzieje. - zrezygnowana usiadła.
- Bo...
- Mów, nie wstydź się.
- Bo .... Ja chciałam cię tylko przeprosić ze ostatnio tak wybiegłam, bez słowa. - wymyśliła na szybko.
- Nic się nie stało - uśmienchnął się - To wszystko?
- Eee, tak to wszytko. Przepraszam,  ze zajęłam ci czas. Mogłam po prostu zadzwonić.
- Ale tego nie zrobiłaś, i dziękuje ze się fatygowałaś. Zostaniesz na śniadanie?
- Nie, nie dzięki. Jadłam już i mam jeszcze cos do załatwienia.
- No okey.
- To będę już szła. - wstała i skierowała sie do drzwi.
- Ej! Nie pożegnasz sie ? - wróciła sie i przytuliła do niego. Po uścisku  rzuciła krótkie "Do zobaczenia" i wyszła z domu szatyna.
Ugh! Jak mogłaś tak stchórzyć Violetto! No jak?! Jestem zwykłą idiotką! - karciła siebie w myślach.
* * *
- Gdzie ten telefon! - szukała telefonu który wciąż zdzownił, po chwili go znalazła. Czym prędzej go odebrała. 
-Halo? ... Leon... Yyy, tak pewnie, ze możesz... Okey czekam... Do zobaczenia. 
Pobiegła na górę przebrać się. Kiedy to zrobiła na dole ogarnęła trochę bałagan. Po chwili zadzwonił dzwonek do drzwi. Podeszła i otworzyła. Ujrzała Leona. 
- Yyy wejdź, proszę. 
- Dzięki. Pomyślałem, że siedzisz sama w domu i się nudzisz, więc jestem. - uśmiechnął się.
- Okey, chcesz coś do picia? 
- Może jakiś sok, tylko. 
- Okey, zaraz wracam. - szatyn usiadł na kanapie. Chwilę siedział w ciszy, ale zaraz jego uwagę przykuła "książka" pod stolikiem. Miała otwartą stronę na której pisało "I will always love you " . Zaciekawiło go to zdanie. Podniósł "książke", na drugiej stronie (przed tem nie zauwazyl) narysowany była twarz Leona. 
Kiedy tak przyglądał się, do salonu wesżła szatynka. Kiedy zobaczyła ze Leon przygląda się jej jak sie okazało pamiętnikowi. Opuściła tacę na kórej miala postawniony sok oraz ciastka. Leon podszeł do dziewczyny. 
- Co się stało? Ducha zoabczylaś? 
- Co robiłeś z moim pamiętnikiem?
- To pamiętnik? Nie wiedziałem, przepraszam. 
- Nic się nie stało, ale m=co widziałeś. 
- Wystaraczjąco dużo Violetto. Musimy poważnie porozmawiać. 
- Przperaszam, usiądźmy. - usiedli. 
- Dlaczego mi nie powiedziałaś prawdy? 
- Nie wiem, ja po prostu się bałam. 
- Czego sie bałaś? Przecież nie odrzuciłbym cię. Wiesz, ze cię kocham. 
- Nie chciałam przechodzić tego co kiedyś, po twojej zdradzie. 
- Wiesz, że tego nei chciałem. Nie chciałem byś była nieszczęśliwa, byś cierpiała. Nie chciałem tego. 
-Ale tak się stało, Leon. 
- Żałuje. W ciągu tych kilku dni pozwoliłaś mi się do siebie zbliżyć. Zaufać ponownie. Przyejchałas do Buneos Aires. Zostałaś. Nawet nei wiesz jaki byłem wtedy szczęśliwy, że istaniała by szansa na przyjaźń z tobą. - nic nie odpowiedziała. - Każdy zasługuje na drugą szansę. Prosze. 
- Nie wiem co ci powiedzieć. Po chwili ciszy, ot tak poprostu przytuliła się do neigo. Odwzajemnił to. - Leon... 
- Tak? 
- Chcę być twoją dziewczyną. - odsuneła się i spojrzała w jego oczy. 
- Naprawdę? Nawet nei wiesz jak się cieszę. 
- Naprawdę. Kocham Cię. 
- Także cię kocham. - pocałowali się. 
______________________________________
Jeju! Ten rozdział bardzo mi ise nie podoba!
Ale macie leonette ;)) Wkońcu. Miała być jeszcze później, ale cos mnie wzięło i jest teraz. ;)
Przperaszam za błędy i za taki jakiś byle jaki rozdział ale pisze na szybko. :))
LIczę na komentarze <3
Do następnego. ;*




16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Boski rozdział <3
      Leonetta <3
      Wyznanie miłości ^^
      Aniołku czekam na nexcik <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rozdział wspaniały <3
      Viola taka tchórzliwa ^^
      Leoś taki zakochany ^^
      Wyznanie miłości takie piękne ^^
      Normalnie uuuuuuu <3
      Czekam na nexcika niecierpliwie <3
      Przesyłam buziaki <3
      Zapraszam do siebie:
      http://love-story-of-leon-y-violetta.blogspot.com/
      Katarina

      Usuń
  3. Ooo jak sweettt 😍
    Bd Leonetta :3
    Oł je oł tak :D
    Wiem odwala mi :)
    Ale rO Nic nowego :P
    CzekAm na nexta

    Buziaki
    By:Iśka xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział wpadnij też do mnie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :D
    Vilu ucieka spod drzwi xdd
    Leonetta ♥
    Czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ♥♥♥ czekam na next ♥♥♥ zapraszam do siebie ---> leonettaamorporsempre.blogspot.com ♥♥♥ plisss zostawcie komcie po sobie ♥♥♥ życzę weny :3 :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie piszesz!!!
    Rozdzial genialny
    Nareszcie leonetta <3
    Vilovers<3

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ;***
    jestem :)
    wyznania milosci.. jak ja je kocham :)<333
    czekam na next ;)
    i z nudow chyba zaczne czytac cala historie od nowa ;*
    buziaki kochana ;* Angelika ,3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Kocham i czekam na next! ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział wyszedł Ci wspaniały
    Leonetta<33
    Uwielbiam wyznania miłości są takie urocze to czekam niecierpliwie na next

    Czuczi<3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny rozdział. Czytałam już kilka razy, ale dopiero teraz zostawiam komentarz. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam tego bloga od wczoraj, masz dziewczyno talent.
    Jest trochę błędów, ale to nic.
    Czekam na next'a, mam nadzieję, że już niedługo będzie, gdyż bardzo się wkręciłam, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny rozdział :)
    zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam :))
    http://amor-grande-todo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń