czwartek, 8 maja 2014

Przeczytaj ♥

Powrót?
Steskniła się idiotka? No może troszeczke... Przez wiele czasu myślałam co zrobić z blogiem gdy był zawieszony. Ostatnio przeczytałam wszystkie komentarze... Patrzalam na wyświetlenia na wszystko co mnie tu spotkało. Dla innych +30 tysięcy wyświetlen to może mało ale dla mnie naprawdę dużo i wiele to dla mnie znaczy.  Przez ten czas kiedy mnie nie było a wraz że mną moje weny... Która pojawiła się kiedy pojechałam do miejsca w którym jestem szczęśliwa. Napisałam kilka rozdziałów... A ten post postanowiłam że dodam... Piszę ten post tydzien przed dodaniem. Z jakim zamiarem? Otóż chciałabym wrócić. Wrócić do wszystkiego. Po prostu do świata blogowania... Cieszę się kiedy mogę ukończyć mój rozdział opublikować i czekać na wasze szczere opinię. Które naprawdę motywują. Gdyby nie było tu tyle komentarzy pewnie nie było by tego bloga a wy nie czytalibyscie tego i innych postow. 

Dobra do rzeczy ^^
Jeśli jeszcze ktoś mnie pamięta kto kolwiek. I chciałaby abym wróciła i dalej pisała. Niech zostawi po sobie komentarz. Może być w nim zwykła kropka. Ale bd wiedziała że będę dla kogoś pisała. Kogoś kto przeczyta. ;)


Krótka zapowiedź tego co będzie w następnich częściach  opowiadania. ;) Oczywiście jeśli chcielibyście abym wróciła. =]

" Sam się ciesze że już z nią nie jestem.
- A spotkałeś Violettę? - zapytał Federico
- Tak. Już rozmawialiśmy.
- I jak?
- Nic. Jest szczęśliwa z... Dominguez'em.
- Przykro nam.
- Przecież jest okey. Ona jest szczęśliwa. Kocha go. A on ją. To najważniejsze. "


" Nagle znalazłam pewną kopertę. Na oko jak zwykła koperta. 
Miałam w planie ją wyrzucić tak jak każde niepotrzebne. 
Ale najpierw ją otworzyłam to co w niej zobaczyłam było nie do pomyślenia..."

Mam nadzieję że ktoś jeszcze pamięta szatynke z nad morza ;P 

Dziekuje za tyle wyświetlen w czasie w którym sie nic nie pojawiało ;// 

Kocham Was i moje przyjaciółki  które poznałam dzięki temu miejscu :****

6 komentarzy:

  1. . <----- ^^
    Też Cię kocham! ♥ W ogóle... to... może ja też wrócę? Ale pewnie nie xD
    Wzruszenie *-* xD Kocham Cię najmnocniej... <3
    Ah, angielski czeka... :c 7 stron!
    Odpiszę Ci zaraz na gg!
    Dla mnie to pona 30.000 to duuuuuużo baaaaaaaardzo dużo xD
    Tak... Długie komentarze powrócą! <333 aaaah xD
    Hue hue... Ej, seryjo może wrócem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... mogłabym postawić kropkę, ale będzie ich tu sporo.
    Już jest cztery xd.
    Jak ja się cieszę że wracasz, ja leń patentowy.
    Komentuję od dziś zawsze ^^
    Czekam na opowiadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej :D
    Czytam wszystko. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem o co chodzi przecież viola jest a tam zobaczy się
    i czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. .
    Nie no nie pozostawię po sobie tylko kropki xD Muszę coś jeszcze napisać :D
    Cieszę się że powracasz ;)) I już czekam na dalszy ciąg opowiadanka ;**
    Pozdrawiam i życzę weny <333

    OdpowiedzUsuń