sobota, 12 kwietnia 2014

Ważne... :)

#1
Zmienił się wygląd, za co bardzo dziękuje Berry ;**

#2
Macie tu kilka statystyk :3





#3
I 3 sprawa chyba najlepsza ;P
Smutno mi pisać tego posta, ale muszę. Od jakiegoś czasu nie pojawił się rozdział, a sześć innych postów. Przyczyną braku rozdziału jest jak zapewne się domyślacie brak weny? No tak. Po prostu nie potrafię skleić zdania. Przez cały ten czas nic nie napisałam do następnego rozdziału. Za każdym razem kiedy się do niego zabierałam kończyło się na pustej kartce. Piszę tego posta, gdyż podjęłam decyzję zawieszenia bloga na jakiś czas. Nie sądziłam że kiedyś to zrobię z moim pierwszym blogiem. No ale... To że zawieszam nie znaczy że odchodzę. Kiedyś jeszcze tu wrócę.
Czyli podsumowując blog zostaje zawieszony na czas nie określony
Dziękuje Wam za wszystkie komentarze, wyświetlenia i obserwatorów. Jesteście wspaniali <3

2 komentarze:

  1. I czekała, aż idiotka to zauważy... ;*
    KC i ja też coś wymyśliłam, ale się nie dowiesz ;P
    Mi się wydaję, że to trochę przeze mnie...
    Eh, mam nadzieję, że wrócisz ;3
    Ja mam tyyyyyyle zaległych postów do skomentowania -.-
    Te wyświetlenia *-* .... komentarze. Bosh xd też chcę
    Zastanawiam się kiedy się obudzisz... Bo już ósma. ;*
    Mam taki pomysł, ale on chyba nie wyjdzie ;c
    Nie wiem ile ten komentarz ma, ale wiem że zabraknie mi pisania ich ;*
    Jak ja myślę, że mam napisać rozdział... To mi się coś z mózgiem dzieje... (jednak mam mózg?! xd)
    Kocham Cię, mocno, mocno, mocno, mocno, mocno, mocno <3333333
    Za szablon w ogóle nie dziękuj, bo miałbyć szybciej ;P
    Pamiętam jak weszłam na twojego bloga, jeszcze wtey był o Jortini... Raczej nie umiem czytać takich blogów, ale w Twój się strasznie wciągnęłam <3333
    Potem ty zaczęłaś mnie.... Pamiętam te piękne komentarze xd
    I pewnego dnia, spytałaś czy możemy popisać na gg. Specjalnie dla Ciebie je założyłam ;*
    Pamiętam tą pierwszą rozmowę... xd
    Pisałyśmy strasznie długo... Znamy się już ponad 2 miesiące (niedługo 3 xd) się zastanawiam ile dziennie godzin na tym spędzamy #.# xd
    Wiele mnie nauczyłaś... Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, siostrzyczką, córką, mężem... xd
    Nie wiem jak to robisz, ale jesteś cudowna! <3333
    Zawsze poprawiasz humor, można z Tobą o wszystkim porozmawiać, wyjawić problemy <33333
    Dziękuję za wszystko... Pamiętaj, że się zobaczymy... NAPEWNO! xd
    Dziękuję za piękną nazwę ;3 xd
    Czekam, aż się obudzisz xd
    KC <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że zawieszasz, ale skoro nie masz weny, to się nie męcz ;) Chciałabym mieć takie statystyki jak ty, ale ja dopiero zaczynam, więc poczekam sobie xd Mam nadzieję że to zawieszenie nie będzie trwało długo, bo będę tęsknić za Twoim blogiem ;** Pozdrawiam i życzę weny <33

    OdpowiedzUsuń