wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyniki konkursu ~ 01.04.14.

I w końcu ten wyczekiwany dzień xD. Niektórzy nie zastosowali się do tego iż miała być leonetta/dieletta. No ale niech będzie, praca jak praca pozmieniałbyś imiona i wyszło by na to samo. xD Ale liczą się słowa. Talenty dziewczyn które są niesamowite. ;) Nie przejmujcie się moją opinią. Każda praca jest piękna na swój sposób. No proszę Was wyniki... 
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
1 Miejsce - julka001  ~ http://bruno-mojeszczescie.blogspot.com/  (jej blog)
`
`
`
`
`

2 Miejsce - Berry Verdas ~ http://story-leonetta-forever-and-ever.blogspot.com/
`
`
`
`
`
3 miejsce - Ellie Verdas Pasquarelli ~ http://doroslaleonetta2.blogspot.com/
`
`
`
`
`
Wyróżnienie #1 - Nikola Matuszyńska ~ http://violettameganleon.blogspot.com/

Wyróżnienie #2 - Kamila Chanel ~ http://kamilka-pl.blogspot.com/

Wyróżnienie #3 - Ines Blanco  ~ 
http://love-will-remember-4ever.blogspot.com/

Wyróżnienie #4 - Klaudia Vilover ~ http://en-tus-ojos-veo-el-mundo-de-color.blogspot.com/

Wyróżnienie #5 - Weronika Paziewska ~ http://leonettafolewernew.blogspot.com/

Weronika Paziewska. 
Twoja praca była ciekawa, lecz były prawie same dialogi. I było to bardzo długie. Tak rozpoznaje po pisaniu że to chyba twoje pierwsze opowiadanie? Nie przejmuj się tym co ci tu pisze. Popełniamy błędy na których się uczymy. Następnym razem będzie lepiej :) 
Twoje nagrody: reklama bloga przez tydzień, 1 kolaż i dyplom, 5 komentarzy na twoim blogu, nagłówek.
Klaudia Vilover.
Os mi się podobał. Taki jakby z prawdziwego życia, aczkolwiek końcówka troszkę mnie zdziwiła. No bo znali się z kilka dni, po jego kilku słowach ona wiedziała że już go kocha? 
Twoje nagrody: reklama bloga przez tydzień, 1 kolaż i dyplom, 5 komentarzy na twoim blogu, nagłówek.
Ines Blanco. 
Podobała mi się fabuła. Szkoda że tak krótko ;)  
Twoje nagrody: reklama bloga przez tydzień, 1 kolaż i dyplom, 5 komentarzy na twoim blogu, nagłówek.
Kamila Chanel.
Praca była piękna... Tylko ta twa głupia przyjaciółka chyba Ci nie powiedziała jakie miały być pary. No ale niech już będzie. xd. Szkoda że takie krótkie. ;P 
Twoje nagrody: reklama bloga przez tydzień, 1 kolaż i dyplom, 5 komentarzy na twoim blogu, nagłówek.
Nikola Matuszyńska.
Twoja historia była inna od poprzednich. Jeszcze takiej nie czytałam. Piękne to jest. Pokazane jest że miłość może być na wieki. ;) 
Twoje nagrody: reklama bloga przez tydzień, 1 kolaż i dyplom, 5 komentarzy na twoim blogu, nagłówek. + opublikowanie twojej pracy na tym blogu.
Ellie Verdas Pasquarelli
Cudowna praca. Książę i księżniczka. Rzadko czytam takie prace. Ale bardzo mi się podobało. ;) 
Twoje nagrody:  reklama bloga przez dwa tygodnie, 10 komentarzy na twoim blogu, 2 kolaże z wybranymi osobami, 1 dyplom, nagłówek. + opublikowanie twojej pracy na tym blogu. 
Berry Verdas.
Boska praca. Acz kolwiek. Znowu się czepie. Bo miała być se taka o leonettcie czy coś. Jest o przyjaźni...
Mimo to bo to w końcu mój konkurs. A jeśli komuś nie pasuje bo to niesprawiedliwe czy coś. Proszę niech napiszę. xD 
No dałam tą prace na drugie miejsce. Jest piękna. Opisuje pewną przyjaźń. Bardzo mi się podoba. Jak czytałam to się popłakałam. A tu nagle szczęśliwe zakończenie...xD 
Twoje nagrody: reklama bloga przez 3 tygodnie, możliwość wstawienia jednej swojej pracy na tego bloga, możliwość napisania ze mną rozdziału lub OS, 15 komentarzy na twoim blogu, 3 kolaże z wybranymi osobami, 1 dyplom, nagłówek. + opublikowanie twojej pracy.
Julka001
Cudo ;** . Praca bardzo bardzo mi się podobała. Piękne było to jak Leon opiekował się Violettą, i zaopiekował się dzieckiem mimo że nie było jego. Nie da sie opisać. Wzruszyłam się. *-*
Twoje nagrody: reklama bloga przez miesiąc ( cały kwiecień),
Możliwość wstawienia dwóch swoich prac na tego bloga, Możliwość napisania ze mną rozdziału lub OS, 20 komentarzy na twoim blogu, 4 kolaże wybranymi osobami, 1 dyplom, nagłówek. + opublikowanie twojej pracy na tym blogu.

Dziewczyny aby odebrać nagrody napiszcie na gg: 48748992  lub poczte: olaa2905@gmail.com
Po 30.04 nagrody są nie ważne. 

Dziękuje za wszytskie prace. Nie długo pojawi się pierwsza praca. ~ wyróżnienie #1 Nikola Matuszyńska

4 komentarze:

  1. Ha ha, no wiem że dość szybko wyznali sobie uczucia. Tak szczerze to nie miałam pomysłu na dalsze losy. To była jakby taka miłość od pierwszego wejrzenia ;))) Dziękuję za opinię ;* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowow. Drugie miejsce o,o
    Kulde, dzienkujem ;D
    Psyjaciolka Kamili jest baldzio gupia! ;c znam ją najlepiej na swiecie xd
    Wgl to nie wiem dlaczego,jakis nie dojrzalam, ze mialbyc o Leonetci #.# xddd
    Wgl jus nie bd meczyc tetami ^ ^
    A Olka cita w myslach ;3 wlozka jedna xdddd
    I bd se nad Zmierzchem siedziec ;3
    I wgl to dzienkujem za wsiiiistko <3 ; p
    KC ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Łiiiii 1 miejsce cieszę się jak wariatka. Hahaha moja mama czytając to opowiadanie stwierdziła, że oglądam za dużo filmów ze złymi zakończeniami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dopiero teraz . Bardzo się cieszę z zajęcia 3 miejsca . Jestem pewna , że były lepsze prace . Ale dziękuje .

    Całuje :***

    E.V.P

    OdpowiedzUsuń