sobota, 26 października 2013

Rozdział 4

Tym kimś był wysoki szatyn o zielnych oczach
- Sorry, niezauważyłem cię
- Nic się niestało
- Przepraszam -- podał mi reke - Jestem Jorge
- A ja Martina - powiedziałam i podałam mu swoja reke on natomiast ja pocalował . Jej..
- Może dasz się zaprosić do kawiarni?
- Przykro mi ale jestem umówiona z koleżanka
- Wielka szkoda, chciałbym poznąć lepiej tak piękna dziewczyne -- ja się zarumieniłam a on pochwili dodał -- po za tym ja tez umówiłem się tu z koleżanka -- już nic niepowiedziałam, miedzy nami zapadła cisza ktora nietrwala zbyt długo bo zauwazyłam zblizająca sie do nas Valeria`e. Zaczełam iść w jej strone kumojemu zdziwieniu Jorge szedł za mną. Po chwili byliśmy koło niej.
-Cześć, widze że sie już poznaliście -- wskazała palcem na mnie i Jorga
- Tak -- powiedział chlopak
- Tini, przepraszam że ci nic niepowiedzialam
- Ok, to nawet fajnie że jest niebedzemy targać tych wszystkich toreb z zakupami same :)
Ruszyłyśmy na miasto... Po dwóch godzinach miałyśmy po siedem toreb.
- Dziewczyny może pójdziemy do jakiejs kawiarni albo do kina, co?
- Do kina -- krzyknelysmy rownoczesnie, i za chwile zaśmiały
 W kinie
- Idziemy na komedie romantyczną -- powiedziałysmy we dwie znowu

- Tini, Valeria idziemy na horror?
- Nie -- powiedziała stanowczo Vale
- A ja się poświece i pójde ale to tylko dlatego że nosiles za mnie te torby. Valeria po chwili

10 komentarzy:

  1. Super!
    Nardzo mi się podoba, czekam na następny ,bo ucięłaś :)
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Niedługo się pojawi następny rozdział , ale nie wiem kiedy dokładnie. .

      Usuń
  2. Super!Dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga i muszę przyznać,że jest świetny!Czekam na nexta ;* *v*
    Pozdrawiam
    Tini ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj zaczęłam czytać twojegobloga. Masz fajny styl, jednak... Gramatyka, gramatyka i jeszcze raz gramatyka. Przed wstawieniem przeczytaj rozdział jeszcze raz. Czasem możesz nie zauważyć wcześniej błędów. Zauważyłam, że często piszesz za miast "ł" "l". Interpunkcja jeszcze. Musisz nad tym poćwiczyć :) No i pisz dłuższe rozdziały.
    Zaczełam nagatywnie ach...
    Podoba mi się twój pomysł na opowiadanie. Jest orginalny, ciekawy. Tu dopiero początek, ale mi się podoba. Twój styl pisania też nie jest najgorszy :)
    Ja czytam. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam. Poprostu chciałam pomóc. Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłam to bardzo przepraszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie uraziłaś. Będą dłuższe rozdziały ale teraz tak było i wgl. ;/

      Olaa

      Usuń
  4. Ola te opowiadania są super szkoda,że z polskiego tak ci nie idzie.

    MIŚKA $< :) >$

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudno w domu. Gorąco strasznie. Czytam z nudów. Laptop zepsułam. Serial nie mg oglądać.
    Czytam to to nawet nie wiem jak to nazwać. Okropne. ;x
    Krytykować sama sb <3
    Szkoda że to już koniec ;d

    OdpowiedzUsuń