środa, 16 października 2013

Rozdział 1



Martina  Jestem w samolocie do Buenos Aires, obok mnie siedzi Ruggero słuchając muzyki. Rug  mieszkał przez 5 lat w Argentynie gdy przeprowadził się do Madrytu,bardzo się ucieszyłam. Był moim jedynym przyjacielem. W Buenos Aires miał przyjaciół Xabiani'ego i Valeria'e. Dzwonili do siebie lecz później urwał im się kontakt. Myśle że w nowej szkole niebędzie tak źle, może znajde przyjaciół i kto wie może i... - przerwał mi moje rozmyślenia Ruggero machając ręką.      -Tini...Tini!                                                                                        -Tak, coś się stało?-- zapytałam                                                        -Nie nic się nie stało, tylko już wylądowaliśmy                                                                                          -Tak szybko? To dobrze :)                                                                                                              Pare minut później. Dom Martiny                                                                                                     Weszłąm do mojego nowego pokoju... Łał! Mama się postarała. Jest piękny :)                      


                                         

  -Tini masz ochotę na spacer?-- do mojego pokoju wtargnął Ruggero 
  -Tak, ale ty nie miałeś być u swojej cioci?
  - Tak miałem być ale ciocia będzie dopiero jutro w domu a ja nie mam  kluczy, więc jeszcze dzisiaj zostaje   u ciebie.
  -To fajnie że zostajesz :)
  - To idziemy?
  -Tak, tylko wezmę torebkę
   Park
-Poczekaj tu chwilę zaraz przyjde ok?
-Okey -- gdy się odwróciłam aby iść w strone pobliskiej ławki wpadł/ła na mnie...
_______________________________________________________________________
I oto rozdział I miał być w czwartek ale tak wyszło że jest dzisiaj 
2 komenatrze = rozdział 2

5 komentarzy: