piątek, 18 października 2013

Rozdział 2

Martina Wpadła na mnie dziewczyna o brązowych włosach.                                        
 -Przepraszam, zagapiłam się i Cię nie zauważyłam -- powiedziała nowo    poznana dziewczyna
 -Nic się nie stało, Jestem Martina ale mówią na mnie też Tini :)
 - A ja Valeria, nie widziałam cię tutaj nigdy skąd jesteś?
 - Dzisiaj się tu przeprowadziłam, mieszkam tutaj niedaleko
 - Aha, ja też tu niedaleko 5 minut drogi stąd, chcesz iść ze mną do            pobliskiej kawiarni? - zapytała dziewczyna
 - Chciałabym ale jestem tu z kolegą i... -- przerwała mi
 - Okey, to może jutro, dam ci mój numer telefonu -- dziewczyny                 wymieniły sie numerami telefonu -- Zdzwonimy się muszę już iść cześć! :)
 -Cześć!
 Dziewczyna odeszła a ja poszłam na pobliską
ławkę która stała pod drzewem i teraz nikt mi nieprzeszkodził. Po dłuugiej chwili przyszedł Ruggero.
- Hej, chyba nienudziłaś się za bardzo?
- Nie no coś ty niebyło cię prawie dwie godziny -- powiedziałam z sarkazmem
- Oj no przepraszam
- Nic się nie stało, poznałam taką dziewczynę ma na imię Valeria tak jak twoja stara przyjaciółka
- Faktycznie, ale to fajnie że kogoś poznałaś
- Idziesz jutro ze mną do kawiarni i z... -- i znowu mi przerwał
- Sory ale niemoge iść
- Dobra, pójde sama
- Naprawdę nie mogę
- Okey nie tłumacz się, a tak wogóle  to gdzie byłeś jak na ciebie czekałąm
- Byłem zobaczyć co grają w kinie
- I? Byłeś po to aż 2 godziny?!
- Nie ma nic ciekawego, a nie było mnie tak długo bo spotkałem mojego starego kumpla Xab'a i się z nim    zagadałem
- Ok, idziemy do domu? Muszę się jeszcze rozpakować.
- Dobra, idziemy
Dom Martiny Wieczór
Jestem w pokoju już się rozpakowałam. Ktoś zapukał do moich drzwi.
- Martina zejdź na dół za pięć minut kolacja -- powiedziała mama
- Dobrze, już idę -- mama wyszła z pokoju a ja niechętnie wstałam z łóżka i ruszyłam do salonu
Po kolacji
- Dziecko muszę Ci coś powiedzieć - zaczeła poważnie mama
- Tak mamo? Coś się stało?
- To bardzo ważne
-  Słucham cię
- Martina ty masz....
_____________________________________________________________________________
Olaa :)

3 komentarze:

  1. Super czekam na next. : )
    Widzę, że masz wielki potencjał i nie zmarnuj tego !.
    Zapraszam do mnie. ; )
    //Vilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zaczyna. Na pewno będę tu zaglądać.
    Z niecierpliwoścą czekam na nexta i mam nadzieję, że pojawi się tu Leonetta;)

    OdpowiedzUsuń