sobota, 1 marca 2014

Konkurs ^.^

Postanowiłam zrobić konkurs na One Shot. Jest ankieta na ten temat. Ale jak już widzę po kilku głosach to napewno pozostałe będą na to samo. W tej chwili piszę bezsensu -,-

Więc będzie konkurs.
Tematyka dowolna ;p

Para: Leonetta / Dieletta.
Czemu? Bo nie którym piszę się lepiej to, a innym to. xD Ale muszą być jedna z tych dwóch par. Ostatnio było inaczej, więc teraz jest tak :D znowu bezsensu -,-

Czas od dzisiaj do 1 kwietnia godziny 00:00.
Tak daję bardzo dużo czasu ;p
Ze względu na szkołę, egzaminy itd.

Nagrody?
Będą 3 miejsca i wyróżnienie.
Nagrody... Postaram się by były... ciekawe xD i takie "przydatne".
Niedługo powiem jakie będą ^^

Rozdział? Nie wiem kiedy się pojawi. Jak napiszę to będzie.
Troszku smutam bo było mało komentarzy pod ostatnim, ale dziękuje mimo to. xD

Kto chce wziąć udział w konkursie niech napiszę pod tym postem.
Chcę wiedzieć czy jest sens robienia go. ;P
Jeśli nie przyjdzie choć 4 prac konkurs zostaje anulowany.

Prace wysyłamy na: olaa2905@gmail.com

W razie jakiś pytań piszcie w komentarzu lub na gg (48748992)  ewentualnie na pocztę ;p

I zapraszam tutaj =D
http://milosc-ma-dwie-drogi.blogspot.com/

|Ola ;**

4 komentarze:

  1. Ja z chęcią wezmę udział ^.^
    Całuski ~Ines:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka ma konkurs ^ ^
    1 kwietnia?! Ja wtedy testy mam -.- xd Nie ma to jak testy w Prima Aprilis xd
    Obłocku... Będą klapsy (podejrzewam xd) za te inne posty i innyh blogach, które zaraz czytam ;*
    Twoja babcia traktuje mnie jak dziecko -.- xd Kupiła mi książkę dla 10-cio latków -.- xd A była taka fajne o wampirach *O* Silver <3 a Zmierzch twoja babcia niedługo zamówi xddd
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że biorę udział.

    OdpowiedzUsuń