czwartek, 31 lipca 2014

Rozdział 16 ~ Ciąża

~ Jeśli będzie do 5 komentarzy rozdział jutro! ~

* Trzy dni później *
Blondynka siedziała zalana łzami na kanapie. Kilka chusteczek walało się po podłodze i na kanapie. Nie mogła uwierzyć w to co przed chwilą się dowiedziała. Zastanawiała się jak ma powiedzieć swojemu chłopakowi? Po chwili usłyszała jak do mieszkania ktoś wchodzi. Mówiąc ktoś ma na myśli - Marcina. 
Chłopak, kiedy zobaczył jak wygląda dziewczyna szybko do nie podbiegł. 
- Ludmiła co się stało? - zapytał troskliwie.
- Ja... Ja jestem w ciąży. - zaczęła głośniej płakać. Obok niej leżał pozytywny test ciążowy. 
- Jak to?!
- Tak to! Nie wiesz jak to się robi?!
- Przecież miałaś wziąć tabletki antykoncepcyjne!
- Zapomniałam!
- Teraz to jest tylko i wyłącznie twój problem! Ja nie zamierzam wychowywać tego bachora!
- Przecież sama go sobie nie zrobiłam!
- Gdybyś wzięła tabletki to byś nie zaszła w ciążę!
- To nie moja wina, że zapomniałam!
- Twoja! Jak ci się coś nie podoba to usuń!
- Jak możesz tak mówić!
- Normalnie! Nie mam zamiaru niańczyć bachora!
- Nawet go jeszcze nie ma!
- Ale niestety będzie!
- Trzeba było uważać!
- To nie moja wina!
- Masz racje. To nie twoja wina, ale nasza.
- To twoja wina! Nie nasza!
- Wiesz co nie mam zamiaru się z tobą kłócić!
- Ja z tobą też nie! Z nami koniec!
- I bardzo dobrze! Nie chciałabym być z takim potworem jak ty.
- Super! Wychowuj sobie tego głupiego dzieciaka sama!
- Wspaniale mówisz o swoim przyszłym dziecku!
- To nie jest moje dziecko i nigdy nie będzie!
- Szkoda, że jesteś aż tak podły. Dlaczego to robisz? Dlaczego nas przekreślasz?!
- Sama sobie odpowiedz na te pytania!
- Wynoś się z mojego mieszkania! Mam cie dosyć! Nie chcę cię widzieć na oczy!
- Bardzo chętnie! Ja też już nie chcę cię nigdy w życiu zobaczyć!
- I dobrze! 
Marcin jak najszybciej wyszedł z mieszkania Ludmiły. 
- Dupek...
____________________________________
Jest 16 ;3

Lu w ciąży ;p
W następnym coś o Leonie. :) Pojawi się jutro jeśli będzie tu do 5 komentarzy. ;> 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochanie!
      Rozdział cudowny :* ( oprócz połowy dialogów xD)
      Czekam na nexcik. ;*

      Usuń
  2. Super rozdział!!!:*
    Ale z twgo Marcina to dupek.Nie wierzę jak można tak postąpić, czekam na nexta.
    Buziaczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział tylko szkoda, że krótki :(
    Ludmi w ciąży, Marcin ją zostawia... Ciekawe co z tego wyniknie xd
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczy rozdział <3
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział boski :D
    Czekam na next ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ponad 5 ^^
    Czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń