sobota, 21 czerwca 2014

Rozdział 13 ~ Wstawaj leniuchu!

* Violetta *
Siedzimy na kanapie obok kominka od którego odbija się ciepło. W tle gra cicha muzyka, do tego ta cisza między nami. Nie wiedziałam jak mam zacząć rozmowę i czy w ogóle mam zacząć?
- Ehem... - zaśmiał się. - To co robimy?
- Nie wiem, myślałam, że ty coś zaproponujesz.
- Znowu ja. Niech będzie. Może zagramy w karty?
- Zawsze wygrywasz.
- Szachy?
- Przecież wiesz, że nie umiem.
- To obejrzymy film?
- To ostatnia opcja? - skinął głową - Niech będzie. Ale komedię.
- Okey.
- Leon tak w ogóle to kogo jest ten domek?
- Mojego dziadka.
- Aha.
Po kilku minutach chłopak wybrał film i puścił. Oglądaliśmy, śmialiśmy się aż do utraty tchu. W połowie filmu położyłam głowę na ramię Leona. Czułam jak się uśmiecha, kiedy wykonałam tą czynność.
*Leon*
Kiedy film się skończył. Spojrzałem na Violę. Zasnęła... Tak słodko wygląda. Wziąłem ją na ręce i poszedłem położyć na łóżko w sypialni. Kiedy już to zrobiłem, przykryłem ją kocem i pocałowałem w czoło. Mógłbym położyć się obok nie, ale z racji tego, że nasze relacje są już trochę lepsze to nie chcę nic popsuć. Wróciłem się do pokoju, na kanapę. Położyłem sie i po kilkunastu minutach zasnąłem.
* Następny dzień, Violetta *
Obudziłam sie w nie swoim pokoju... Po chwili dotarły do mnie sytuacje z wczorajszego wieczoru.
Czym prędzej rozejrzałam się w celu zobaczenia Verdasa. Nie zauwazyłam go, dziwne.
Wstałam z łóżka i wyszłam z pokoju. Kiedy byłam w "salonie" zauwazyłam chłopaka śpiącego na kanapie.
Piekny widok. Podeszłam bliżej, przyglądałam mu się, aż do pewnej chwili... Chłopak przekręcił się w drugą stronę, jednakże jego zamiar nei został spełniony gdyż spadł na podłogę. Następnym razem nie śpi na kanapie. Chwila! Następnym razem? O czym ja myśle?
- Co jest?! - spytał "zaspany".
- Wstawaj leniuchu! Idziemy robić śniadanie.
* * *
Po skończonym śniadaniu, posprzątaliśmy. 
- Co dziś będziemy robić? - zapytałam
- Nie wiem. Są rowery, mozemy jechac nad jezioro, urządzić sobie piknik albo spacer. Co kolwiek. 
- Może wybierzmy się nad jezioro. 
- Okey. 
______________________
Krótki, bezładu i składu - przepraszam. 
Zapraszam tu. ;)


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochanie! ♥
      Rozdzialik wspaniały ♥
      Ja chce już Leonette ♥
      Leoś śpioszek :d
      Jadą sobie teraz nad jeziorko :d
      Czekam na nexcik ♥
      Trzymaj się ♥
      Kocham i całuję :**

      Caroline Blanco :3

      Usuń
  2. Piękny rozdział :D
    Taki Leonetkowy <333

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Ciesze się że ten rozdział jest poświęcony tylko dla leonetty :D pisz takie częściej, tylko dodawaj szybciej :D.
    Monika<3
    P.S. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!! :D
    Heheh relacje naszej Leonetty się polepszyły! :D
    Doskonale! :D
    Czekam na nowy ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;D
    Leonetta <3
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski - jak zawsze.
    Co z tego, że krótki, ważne, że jest. :D
    Pozdrawiaaam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ;))
    Świetny rozdział ;))
    Widzę że z Leonettą coraz lepiej ^^ Co się wydarzy nad jeziorem ? *.*
    Czeeekam na nextaa <333
    Pozdraaawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej na prawdę masz świetny blog niby taki prosty a jednak bardzo mi się podoba. Może gdy będziesz miała chwilkę zerkniesz na moje dwa blogi. Jeden prowadzę już miesiąc a drugi trzy dni.
    http://viola-y-ludmi.blogspot.com/
    http://leonetta-te-quiero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń