piątek, 17 stycznia 2014

Libster Blog Awards ; trzy-miesięcznica bloga

Zostałam nominowana kolejny raz już nwm który do LBA
Dziękuje wszystkim którzy czytają ten blog bez Was by go nie było ;****
Wczoraj blog miał równo 3 miesiące, zakładając go myślałam ze nikt nie będzie go czytał a tu taka niespodzianka *.*
Przez ten czas osiągnęliśmy:
Postów: 37

  • One Shoty mojego autorstwa: 5
  • One Shoty z konkursu: 8
  • Rozdziałów: 16
Komentarzy: 203
Wyswietleń: 10,725
Obserwatorów bloga: 14
Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
Nominacji do LBA: 8
Obserwują mnie: 28

WpisLiczba wyświetleń
Polska
5084
Norwegia
121
Niemcy
109
Stany Zjednoczone
89
Kenia
78
Irlandia
19
Serbia
15
Finlandia
14
Kolumbia
6
Islandia
3



  A teraz kilka nominacji które dostałam niedawno xD :

Pytania od Ellia Ł.
1. Ile masz lat ?
2. Jaki jest twój ulubiony film ?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
4. Od jak dawna piszesz, tworzysz własne teksty etc ?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
6. Masz jakieś nietypowe zwyczaje ?
7. Jaki tytuł nosi twoja ulubiona książka ?
8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ?
9. Co najbardziej cię irytuje ?
10. Jakie jest twoje motto ?
Moje odpowiedzi :
1. 13 ;p
2. Ulubiony film hm... Długo by wymieniać xD
3. W wolnym czasie lubię posłuchać muzyki, poczytać albo napisać opowiadanie ;D
4. Pisze bloga? Od października, ale już od pół roku pisze opowiadania, lecz nie wszystkie mogły doznać światła dziennego ;P
5. Sama jeszcze nie wiem ;D
6. No może xD
7. Ulub książka? No jakaś jest ;P
8. Ulub przedmiot hmm... Chyba plastyka ;*
9. Niektórzy ludzie ;<
10. "Nie obawiaj się porzucić czegoś dobrego dla czegoś wspaniałego."

Pytania od Loli Verdas.
1. Ile masz lat ?
2. Najśmieszniejsza historia z twojego życia
3. Od kiedy masz bloga ?
4. Lody vs Czekolada ?
5. Ulubiona postać z 2 sezonu ?
6. Grasz na czymś ?
7. Kim chcesz być w przyszłości jeżeli można wiedzieć ?
8. Co sądzisz o anonimowych krytykach
9. Masz rodzeństwo ?
10. Dlaczego założyłaś bloga ?
11. Jaki lubisz kolorek ?
Moje odpowiedzi :
1. W maju 14
2. Ojej.... Nie chce mi się rozpisywać.
3. Wczoraj blog ma 3 miesiące *.*
4. Em.... To i to ? =D
5. Zdziwicie się ! Ale... Diego ! ;D Sama nwm czemu xD No i Federico też ;*
6. Nie... Ale chciałabym się nauczyć na gitarze albo pianinie...
7. W przyszłości ? Szczerze to się jeszcze nad tym nie zastanawiałam.
8. Anonimowi... Jeszcze takiego nie miałam. Ale jak ktoś nie chce tego czytać to wcale nie musi.  I nawet nie ma odwagi dodac z prawdziwego konta..
9. Tak mam rodzeństwo.
10. Dlaczego? Bo kiedyś  przypadkowo wpadłam na bloga o violettcie. Był wspaniłly. Zainspirował mnie i tak któregoś dnia usiadłam przy laptopie i zaczęłam pisać. Później po bardzo długich chwilach postanowiłam założyć bloga.
11. Fioletowy i błękitny

Pytania od Liki P.
1. Jak masz na imię ?
2. jakie masz hobby ?
3. Kto Cię inspiruje do pisania bloga ?
4. Jaki jest twój styl ? 
5. Ulubione danie ? 
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
7. W jakim województwie mieszkasz ?
8. Twoje życiowe motto...
9. Jorge vs. Xabiani
10. O czym marzysz ?
11. Co myślisz o świecie w którym żyjemy ?   
12. Jaki tytuł nosi twoja ulubiona piosenka ?
Moje Odpowiedzi: 
1. Olka xD 
2. Hm... Lubie pisać, słucham muzyki ;D 
3. Jest wiele osób ;**
4. Jak każdego nastolatka ;P
5. Spaghetti
6. Fioletowy i błękitny *.*
7. Zachodniopomorskie xd
8. Pisałam w poprzednim ;D 
9. Trudno ! xD  Uwilbiam tego i tego ale chyba bardziej Jorga ;P
10. Ojejku! O wielu rzeczach ^.^
11. Jest Nudne? ;D
12. Uwielbiam wszystkie piosenki których słucham nie mam ulubionej ;p ale jak już to np. Neon Lights-Demi Lovato , Story of My Life- One Direction, Music Sounds Better With You - BTR.... Dobra nie chce mi się już pisać ;>

Pytania od Franesci Love
1. Ile masz lat?
2. Lodo vs Tini
3. Czekolada vs lody
4. Ulubiony kolor
5. Najlepsza bloggerka?
6. Wolisz psy czy koty?
7. Ulubiony serial?
8. Ulubiony film
9. Najlesza postać z Violetty drugiego sezonu?
10. Fran vs Ludmi
11. W któym sezonie Leon jest ładniejszy ?
Moje odpowiedzi: 
1. Tynaście ;D 
2. Obie? ;P Niech będzie wolę Tini xD 
3. Oba? ;> Ale chyba lody .;.
4. Fioletowy i błękitny <3
5. Wszystkie są najlepsze ;**
6. Psiaki *.* i koty też ;)
7. TDA i Wawa Non stop ;D 
8. Dużo ich .... ^.^
9. Fede, Diego? Tsa... Chyba tak ;P
10. Fran
11. No wiesz takie pytanie?! ;D On zawsze piękny xD

Pytania od Natali Verdes:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Co cię skłoniło do zaczęcia pisania tego bloga?
4. Jakie jest twoje ulubione hobby?
5. Ulubiona piosenka?
6. Best postać w Violettcie?
7. Ulubiona potrawa?
8. Ulubiony numer?
9. Umiesz wymienić 10 polskich królów?:]
10. Ulubiony przedmiot?
11. Czytasz mojego bloga?
Moje odpowiedzi:
1. Ola *.*
2. Po raz kolejny mówię że 13 ! ;D
3. Już pisałam... Skłonił mnie inny blog i może koleżanka xD]
4. Hobby? Pisanie opowiadań, słuchanie muzyki i wgl... ;P
5. Pisałam... Ale takich kilka:Neon Lights-Demi Lovato , Story of My Life- One Direction, Music Sounds Better With You - BTR....
6. Leoś, Fede, Fran, Violetta ... Chyba tak ;>
7. Spaghetti. 
8. Hm... 15 ;P
9. Z kartkówki miałam 4 xD
10. Plastyka i muzyka ;')
11. No jasne ;*

Pytania od Nikita Zzz:
1. Jakie cechy najbardziej cenisz?
2. Co sprawia, że się uśmiechasz?
3. Twój ulubiony film?
4. Ulubiona książka?
5. Ulubione danie?
6. Dlaczego piszesz bloga?
7. Fedeletta czy Leonetta? Dlaczego?
8. Ulubiona rola męska lub żeńska w Violettcie?
9. Masz rodzeństwo?
10. Twoje hobby?

11. Ulubiony sport?
Moje odpowiedzi: 
1. Na pewno charakter. 
2. Przyjaciele ? No jest wiele rzeczy. 
3. Titanic 
4. Ania z zielonego wzgórza, Harry Potter, Romeo i Julia xd Tak takie stare czytałam ;P
    W większości oglądam filmy ;*
5. Spaghetti 
6. Zainspirował mnie inny blog, przez to zaczełam pisać...
7. Leonetta. Czemu? Sama nwm...Lubie Federico ale nie tak bardzo jak Leona xD 
8. Męska? Leon i Marco ;D 
    Żeńska? Francesca i Violetta =D
9. Nom. 
10. Pisanie, słuchanie muzyki ;3
11. No nwm hokej, Siatka najbardziej chyba xd.


Bardzo dziękuje za wszystkie nominacje ;*
A teraz taka 'wiadomość' xd
Moje 'opowiadanie' coż n już dawno wiedziałam że jest źle zaczętę i wgl. 
Zastanawiałam sie długo i doszłam do 'wniosku' że pod koniec stycznia pojawi się ostatni rozdział (17) tego opowiadania.
 I teraz nwm c mam zrobić ! 
Bloga na pewno nie usunę. 
Zawieszę ? Sama nwm może kiedyś będzie taki dzień.
Ale nie jestem pewna czy mam zacząć  jakies nowe opowiadanie czy mam pisac tylko OS . 
Wczoraj nie dodałam posta za co przepraszam xd . 

Pytanie do Was xD 

Co byście chcieli na tym blogu ? 
Rozdziały nowego opowiadania czy One Shot'y ? 

Jeżeli czytacie tego bloga to napiszcie w komentarzu 'czytam' .
 Wszyscy nawet anonimy. ;*
~Olaa 

9 komentarzy:

  1. CZYTAM!
    ale to już wiesz ;3
    Ja tram wolę twoje OS i niektóre możesz pisać na części *.*
    Bo są boskie ;3
    Więc wiesz XD Czekam na OS ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałś nominowana do LBA na moim blogu
    viola-stajesieodwazniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam
    gratki

    Lola<333

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam, bo kal inaczej? ;*
    ja juz myslalam ze nie zyjesz xd
    gratluluje, bo moj blog ma 4 miesiace i duuuuzo mniej rozdzialow niz twoj, nieliczac wszystkich sukcesow ;P
    Ja wole zebys pisala nowe opowiadanie z rozdzialami, a nie OS ;D
    Ale to tylko moje zdanie ;)
    Tak, wiec pozdro i buzki ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam! Ostrzegam Cię, nie rób żadnych "miesiączek" tylko pisz nexta :-P !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam! Ostrzegam Cię, nie rób żadnych "miesiączek" tylko pisz nexta :-P !

    OdpowiedzUsuń
  7. No no gratulacje :**** Czekam z nieciepliwością na następny cudowny rozdzialik :***

    Kosiam

    By:Iśka xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga, serio zazdroszczę u mnie niby czytają, ale nikt prawie nie chce komentować dziekuję Ci :) http://leoska-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń